فروشگاه فایل BeigShop

فروشگاه فایل BeigShop

مطلب موردنظرتان را در بخش پیوندها( پایین همین صفحه )جستجو کنید.

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 30
  • بازدید دیروز : 133
  • بازدید کل : 113391

بازاریابی اینترنتی


بازاریابی اینترنتی

مقدمه:

یکی از مهمترین مهارتهای انسان امروزی در این فضای پیوسته در

حال تغییر و حرکت باید مهارت پیوسته آموختن باشد. در دنیای ما آن

قدر دانش و شرایط و فضابه سرعت تغییر می کند که

می شود برای آموختن هر چیزی، زمان زیادی در نظر گرفت.

یا به شکل دیگر بگویم علم و تکنولوژی بر ثانیه سبقت میگیرد

این نوع از آموزش بازاریابی را آموزش ساندویچی می گویند. یعنی

سریع، زود، فشرده، ساده و به میزان نیاز. در این نوشته سعی داریم

خیلی کوتاه و مختصر در زمینه فروش اینترنتی تجربه های خود را با

شما کاربران به اشتراک بگذاریم .

به راستی بی سوادان قرن 21کسانی نخواهند بود که خواندن و نوشتن نمیدانند، بلکه کسانی هستند

که نتوانند یاد بگیرند یا یاد دهند، آنچه یاد گرفته اند را فراموش کنند و مطالب جدید یاد بگیرند. برای

نیل به بازده بالا باید با برنامه، در مورد آموزش سرمایه گذاری شود.

شایان ذکر است اگر آموزش را هزینه به حساب آوریم، هنگام مواجه شدن با کمبود بودجه و

مشکلات مالی، بودجه آموزش جزو اولین بودجه هایی است که کاهش می یابد و یا حذف میگردد. اما

اگر علم و تخصص را مهمترین سرمایه خود تلقی کنیم، حتی در سختترین شرایط مالی هم، اگر

بودجه آموزش بازاریابی افزایش نیابد حداقل کاهش نخواهد یافت.

بازاریهای باتجربه می گویند: "آخر کلک صداقت است." به عبارتی آنها تأکید دارند هرچقدر هم

کسی سعی کند با کلک موفق شود، دست آخر به این نتیجه می رسد که هیچ ابزاری به اندازه صداقت و

شرافت مسیر موفقیت را هموار نمی کند. بپذیریم که برندهای بزرگ و موفق جهانی به قولشان پایبند

بوده اند. آنها سعی نکرده اند با وعده های بی پایه یا کیفیت نامناسب و خدمات ناقص موفق شوند. آنها رمز

موفقیت را در خوش نامی یافته اند و خوش نامی را در پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک کشف کرده اند.

بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی درون گرا چیزی است که در این قرن به آن نیاز داریم.

بازاریابی آنلاین یا به عبارتی دیگر بازاریابی اینترنتی ، یک نوع بازاریابی نوین است که دارای

گستردگی بسیار زیادی است ، این مقوله در اصل شاخه ای از بازاریابی کلی سازمان محسو می شود که

 راهکارهایی از قبیل : سئو و بهینه سازی وبسایت ، بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی در شبکه های

اجتماعی، بازاریابی محتوا و یا بازاریابی موبایلی و دیگر راهکارها در راستای استراتژی های شما حرکات

می کند، معمولاً بازاریابی اینترنتی تلفیقی از تمامی این راهکارها می باشند یا به عبارتی دیگر هر یک از

این موارد پازلی از بازاریابی اینترنتی است. بسیاری از بازاریابان بودجه های بازاریابی خود را بر روی و

سایت در سالهای اخیر تغییر داده اند.

بازاریابی آنلاین به شما اجازه می دهد که مخاطبان خاص هدف گذاری شده را به راحتی پیدا کرده و

برعکس بازاریابی سنتی بازگشت سرمایه داشته باشید.

دیدگاهی که در این میان وجود دارد این است بازاریابی با چه هزینه ای و با چه سرعتی باید انجام گیرد؟!!!

در این کتاب شما با دیدگاه های بازاریابی اینترنتی بیشتر آشنا می شوید، و سوالاتی که شما به عنوان

یک مدیر کسب و کار دارید را جواب می دهیم. برادر عزیز ، در این کتاب کوچک اما ارزشمند ، در

عین اینکه کوشیده است نکات تکنیکی و کاربردی در بازاریابی اینترنتی را به شما آموزش دهد، در جای

جای این کتاب ، اخلاق حرفه ای و تخصصی و اصول اثربخشی این تکنیک های ارزشمند را برایمان

خاطر نشان کرده است.

در این کتا که در حال مطالعه هستید ، سعی شده است تمامی موارد مورد نیاز شما در جهت تاکتیک های

بازاریابی رعایت شود تا شما با صرف فقا یک ساعت زمان با این تاکتیک ها آشناییت بیشتری پیدا کنید.

کتاب فوق را به دقت باید چندین بار و چندین بار مطالعه کرد ، تا بتوانید با مفااهیم اساسی تاکتیک

های بازاریابی اینترنتی و توسعه کسب و کار خود در اینترنت را به خوبی لمس کنید. امیدوار شما مانند

من از خواندن این کتا ارزشمند لذت ببرید.

همچنین منتظر کتاب های جدید همکاران ما در این زمینه باشید .

علی قلی زاده

مدیر عامل شرکت توسعه نسل وب

www.nasleweb.com

 

آیا میدانید چرا بسیاری در کسب و کار اینترنتی خود موفق بوده اند؟

در کسب و کار اینترنتی مهم نیست که شما چند سال سن دارید ، اصلاً مهم نیست که شما چقدر

سرمایه دارید ، در کسب و کار اینترنتی مهم نیست که شما در کجای این کره خاکی زندگی می کنید. یک

کارآفرین به همراه ایده نو و خدماتی که برای مخاطبین جذا باشد یکی از دلایل موفقیت در کسب و

کار است .

ایجاد کسب و کار اینترنتی همانند رفتن به یک سفر دور و دراز است، سفر به مکانی ناشناخته و

مهمتر از آن سفری که حتی تجربه کسانی که از شما جلوتر هستند برای موفقیت شما کافی نیسات .تنها

راهنمای شما برای شروع این سفر یک نقشه است، یک نقشه ای که تا پایان این سفر راهنمای شما باشد

و به شما کمک کند.  این نقشه در کسب و کار اینترنتی طرح تجاری Business Plan است.

اما تمام افرادی که قصد انتخاب معیارهایی برای سنجش عملکرد بازاریابی دارند باید عواملی را در

نظر بگیرند که اثرات مثبت سه مفهو زیر را داشته باشند:

جذب مشتری

حفظ مشتری

کسب درآمد
       بازایابی اینترنتی

 

 

بازاریابی

آیا میدانید ...


جمعیت کاربران اینترنت ایران به شکل فزایندهای در حال رشد است آخرین آمارها از تعاداد کاربران

اینترنت در ایران نشان می دهد که 11درصد مرد از اینترنت استفاده میکنند؛ 21درصد کاربران اینترنت

در گروه سنی 21تا 29 سال قرار دارند و اینترنت موبایل بیشترین پارامتر اتصال باه اینترنت در ایران

است. و به نظر میرسد این رشد روز به روز به سمت ابزارهای موبایل گرایش بیشتری نشان میدهد،

بیشترین اتصال به شبکه اینترنت در ایران هم از طریق تلفن همراه انجا می شود و تعداد اعلا شده

برای کاربران شبکه GPRS در کشورمان بالغ بر 27میلیون و 521هزار نفر است.

بازاریابی چیست؟

بازاریابی یعنی همگراسازی همه فعالیت های شرکت در مسیر فروش بیشتر

 

 

 

 

 

بازاریابی اینترنتی

 

در واقع مهم نیست که بازاریابی را چه تعریف کنیم، مهم این است که بدانیم نمیشود در دنیای مدرن

امروز بدون بازاریابی به فعالیت اقتصادی ادامه داد و باز مهم تر این که: بازاریابی همان تبلیغات نیست

 

بازاریابی ارایه محصول یا خدمت مناسب در بازار مناسب با قیمت مناسب است. ضمن این که اقادامات

تبلیغاتی کوتاه مدت را نباید با بازاریابی اشتباه گرفت، در بازاریابی باید از مفاهیم ، تعاریف روشن داشت

و به زمین و زمان به صورت بلندمدت نگریست.

بازاریابی به همه کسب و کارها مربوط میشود. اما هنوز به درستی شناخته شده نیست و با

تبلیغات و فروش اشتباه میشود . بازاریابی بحثی درباره مشتریان و بازار است. یک شرکت بارای آن کاه

موفق باشد باید اهداف خود را بر روی آرزوهای مشتری و الزامات بازار تنظیم کند. بنابراین بازاریاابی از

این منظر یک ابزار مدیریت است.

بازاریابی آمیزهای از محصولات نوآورانه، ارزیابی آرا، حضور بروشوری، حضور اینترنتی، داشتن

مجلات مخصوص مشتریان، داشتن برنامه های خبری و قیمت های منطقی است. ما طعم شیرین بازاریابی

را برای همیشه در کا شما خواهیم چشاند .تا از بازاریابی اینترنتی یک نگرش کلی و ایده آلی داشته باشید.

تغییر روشهای بازاریابی:

یک روش بازاریابی معمولاً همیشه برای همه کسب و کارها موفق نیست، بنابراین روشهای بازاریابی

خود را مرتب عوض کنید و در استفاده از این روشها خلاق باشید : مشتریان شما اگر ماتن آگهای شاما

عوض نشود خسته میشوند، البته خود شما هم از این تکرار خسته خواهید شد. بازاریابی میتواند مفرح

باشد بنابراین از مزیتهای استفاده از روشهای متنوع بازاریابی برای برقراری ارتباط با مشاتریان با ارزش

خود استفاده کنید.

اما در انتخاب روشهای بازاریابی خود دقت کنید. همیشه برای یک بازاریابی موفق باید براساس یک

طرح بازاریابی عمل کرد. سعی کنید در طرح بازاریابی خود از روشهای متنوع استفاده کنید. همیشه نظر

مشتریان خود را در مورد روشهائی که بکار بردهاید جویا شوید این نظریات مای توانناد موفقیت طرح

بازاریابی شما را تضمین کند.

 

در این بخش مفهو بازاریابی اینترنتی و چه استفاده هایی می شود از این خدمات کرد را برایتان بازگو

خواهیم کرد .

یک نکته خارج از بحث : آیا می دانستید چه جوری میشود هنگام خواندن کتاب از آن لذت

برد، و نخواهیم دلزدگی پیش بیاید؟

توصیه نسل و به شما دوستان این است که همین الان آشپزخانه منتظر شماسات کاه در یخچاال را

بازکنید و یک انرژیزای خنک بنوشید تا در درک مفاهیم کتا ذهناتان خلاق شود و شروع به جناب و

جوش کند. اگر میبینی انرژی زا تمو شده هیچ نگران نباش ، یک پارچ آ نوشیدنی خنک میتواند بهتر

از همه اینها باشد. (فراموش نکنید ، ضرر می کنید)

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی که به آن بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی تحت و یا بازاریابی آنلاین گفته می شود،

به کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت اطلاق می شود. بازاریابی اینترنتی

حوزه وسیعی می باشد چراکه نه تنها شامل بازاریابی از طریق اینترنت می شود، بلکه شامل کلیه

فعالیتها و بازاریابیها از طریق ایمیل و دیگر وسایل از راه دور است .

مدیریت داده های مشتریان و ارتباط الکترونیکی با مشتریان نیز در حاوزه بازاریاابی اینترنتی خلاصه

میشود. بازاریابی اینترنتی، ویژگیهای فنی و خلاقانه اینترنت را با هم گره میزناد کاه شامل طراحی،

توسعه، تبلیغات و فروش است .

پیدایش اینترنت، این امکان را تقریباً برای همگان بوجود آورده است که هرکسی کالاها، محصولات یا

خدمات خود را تنها با فشار چند کلیک از ساوی خریاداران بفاروش برسااند. بازاریاابی اینترنتای، ذاتا

ادامه ای از بازاریابی سنتی در سالهای گذشته است. فروش از طریق اینترنت، برای کلیه کسب و کارهای

کوچک و بزرگ میتواند سودمند باشد. تنها می بایست نکاتی را رعایت کرد که هسته اصلی بازاریابی

اینترنتی را تشکیل میدهند.

بررسی بازار هدف شما اصلیترین و مهمترین بخش از بازاریابی اینترنتی اسات. دلیال ایان موضاوع

آنست که مهم نیست چه میزان فردی در فروش تبحر دارد. چیزی که اهمیت دارد آنست که بدانیم چه

چیزهایی مورد علاقه مرد نیست. هرکسی که علاقه به کسب و کار از طریق اینترنت دارد اولین چیزی

که نیاز دارد تحقیق کردن است. با تحقیق در مورد آنکه چه چیزهایی را دیگران می فروشند تا افرادی را

که به دنبال آن کالاها هستند بیابند، بررسی بازار هدف نام دارد.

بی شک شاه کلید موفقیت در بازاریابی، تحقیاق و هدفمند بودن است و بدون آن، هر تلاشی در

عرصه بازاریابی، محکوم به شکست خواهد بود.

بازاریا های قدیمی، نیاز داشتند تا به مکانهای عمومی فروش، نظیر فروشگاهها و حراجیها تکیه

کنند تا به مشتریان فعال خود دسترسی داشته باشند. معادل مدرن فروشگاه ها، و سایتهاا مایباشاند.

همانطورکه یک فروشگاه نیاز دارد تا به زیبایی طراحی شده باشد و محیطای مناساب را بارای مشاتریان

خود فراهم آورد، یک سایت فروش نیز نیازمند طراحی حرفهای است. یک سایت خاو همچناین نیاز

دارد تا اطلاعات را به طریقی موثر نمایش و ارائه دهد و این امکان را فراهم آورد تا مشتریان باه آساانی

سفارش خدمات و پرداختها را انجام دهند.

بازاریابی اینترنتی همانند کسب و کارهای دیگر، بر نگاه مشتریان به کالاها و خرید محصولات تکیه

دارد. آوردن بازدید کنندگان زیاد به سایت، کلید اصلی موفقیت در اینترنت است. ترافیک سایت، ساتون

فقرات بازاریابی اینترنتی است و تقریبا روشهای نامحدودی برای رسیدن به این هدف وجود دارد.

با دانستن اینکه چه چیزی را بفروشیم تا وبسایتی مناسب آن طراحی کنیم و بازدید کننده برای آن

جذب کنیم، می توان گام های مناسب را برداشت تا در مسیر سود از طریق اینترنت قرار گرفت.

 

3 اشتباه رایج در کسب و کارهای اینترنتی:

 

هدفمان از کسب و کار اینترنتی چیست؟

همه ما شنیدهایم که برای آ از هر کار، به محرکی قوی و شور و شوق فراوان، احتیاج است. اما داشتن

این حرارت اولیه به تنهایی کاری از پیش نمی برد.

شما به یک برنامه احتیاج دارید. در زمینه تجارتتان، درخصوص مشتریان و رقبای خود عمیقااً تحقیاق

کنید و یک مدل حقیقی و مفید برای تجارت خود ساخته و روی یک سوال مهم تکیه کنید:

چگونه می خواهید پول در بیاورید؟

فرض کنید که در صدد باز کردن یک مغازه هستید. محلی را انتخا می کنید که بایاد هزیناه اجااره

آنرا بپردازید. ممکن است مخارج زیادی نیز برای تهیه دکورمناسب متحمل شوید بادون آنکاه باه نحاوه

بازگشت این هزینهها بیاندیشید. محصولات شما کامل نیستند و به فکر بازاریابی هم نیستید. قطعا پس از

چند ماه تجارت شما سقوط خواهد کرد...


مبلغ قابل پرداخت 19,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آدرس مرکزی: تبریز

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه فایل BeigShop" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما